Blíži sa koniec kalendárneho roka, ktorý pre mnohé firmy znamená bilancovanie ich úspechov a dosiahnutých obchodných cieľov. Každá firma si uvedomuje, že svoje úspechy a pozíciu na trhu si nevybuduje, ani neudrží bez dobrých zamestnancov a stabilných obchodných partnerov. Dobrých zamestnancov treba odmeniť aj inak ako finančným ohodnotením. Obchodných partnerov si iste radi uctíte malou pozornosťou ako vďaku za prejavené obchodné vzťahy. V oboch prípadoch prichádzajú na rad väčšinou darčeky formou reklamných predmetov.

ako uctovat naklady na reklamne predmety

Čo je reklamný predmet, ktorý je daňovým výdavkom ?

Podľa zákona o daní z príjmov (595/2003 Z.z.) Výdavky na reklamné predmety môžu byť daňovým výdavkom ovplyvňujúcim základ dane daňovníka iba v prípade, že sa jedná o reklamné predmety v hodnote neprevyšujúcej 17 eur za jeden predmet. Zákon zároveň nestanovuje povinnosť označovať tieto reklamné predmety obchodným menom alebo ochrannou známkou daňovníka.
V ľudskej reči to znamená, že za takýto výdavok môžeme považovať napríklad kalendár, ktorý je v hodnote napríklad 12€ s DPH/ ks. Takže pokiaľ si takýchto kalendárov objednáte napríklad 200ks, každý jeden je pre firmu oprávneným daňovým výdavkom.

Aké reklamné predmety si môžem objednať vo wigger.sk ?

Naša spoločnosť sa okrem technickej aj kancelárskej (veľkoformátovej) tlače zameriava aj na výrobu reklamných bannerov, polepov automobilov, a v neposlednom rade aj reklamných predmetov s vlastnou potlačou. Vieme pre Vás dodať tričká, mikiny, perá, a mnoho iných užitočných predmetov, ktorými vyjadrite vďaku Vašim zamestnancom, zákazníkom, ako aj obchodným partnerom. Katalóg reklamných predmetov si môžete stiahnuť TU

ďalšie užitočné zdroje a odkazy k tejto problematike:
Výdavky na reklamné predmety – financnasprava.sk
Náklady na reklamu a reklamné predmety – financnasprava.sk
Zákon 595/2003 Z.z. Zákon o daní z príjmov